joi, 21 mai 2009

pentru amalia(nu eu, ea...)

Nu stiu ce sa spun despre tine.Ca esti altfel?Nu inseamna nimic.Nu suntem unici.
Eu...sunt critica si nefasta.Tu ma linistesti.Niciodata sincera pe deplin si prea rezervata cand vine vorba sa exprim o stare de bine.Nu stiu de unde accentul asta pe pur si imatur.Dar tu apreciezi si asta ma uimeste.Nu stiu cum sa primesc un compliment dar Multumesc si Iarta-ma pentru tot.
Ce geniu intruchipezi.Emani energie prin simpla ta prezenta.Da , esti desteapta. Tu o tu! cum ar spune un poet ce-si canta adoratia pentru simplu. As vrea sa te fi invatat eu pe tine ritmul basului, cum sa ma eviti cand nu sunt eu, cum sa iei o supradoza de viata direct in vena si cum sa inspiri adanc ceata care se lasa iarna. Mi-ai luat-o inainte. Dar astept un eu in tine.Ai crescut odata cu mine in poezie, si m-ai invatat cativa pasi de dans pe ritm de reggae. Sriem impreuna istoria muzicii.Ne suntem una alteia exemple, motive, cauze si tapi ispasitori.
Stii cum e sa cad. Stiu cum e sa te ridici si sa razi de tine insati. Traim in relativitate, dar cerul si pamantul ne sunt singurele lucruri realiste. Cerul, marea si nisipul, notele muzicale. Euforia.
Vara pe trotuare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu