marți, 5 mai 2009

hai, putem sa fim noi acum?

crizzy, stii...imi place ca te-ai tarat prin noroi, ti-ai udat si ciorapii stand in ploaie in tenesi , jucandu-te, imi place ca nu ai iesit niciodata cu inghetata in poarta ca sa le faci celorlati pofta,imi place ca ti-e dor de strazile alea pietruite, prafuite , cu copacei sub care stateai vara si barfeai cu vecinii. imi place ca nu stiai de punk si rock si ca si tu credeai ca mergi pe o autostrada cu un singur sens.
chiar era nevoie doar de-un simplu zambet ca sa cuceresti lumea.
un zambet si o strangere de mana.*buna eu sunt...incantata*.si eram , Doamne, prieteni.

3 comentarii:

  1. si mie mia placut. si inca imi place ca pot sa fiu eu. nu-mi pasa ce cred altii. nu-mi pasa daca vor rade cand le voi spune ca adoor sa ma duc la tara. nu am fost crescuta in puf. si ma bucur ca nu sa intamplat asta. Am o copilarie traita din plin si cele mai bune amintiri cu prieteni pe care inca ii am.
    ms de post >:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. Asa era Crizzu atunci si asa va fi mereu :).

    RăspundețiȘtergere