duminică, 16 august 2009

Cu flori.



Bun...dupa cum stiti 8 martie este o zi speciala pentru toate mamele,indiferent de varsta as putea spune,pentru ca in ziua de azi intalnesti mame si la 15 ani(poate si mai tinere).
Am obiceiu tampit ca de o aniversare sau o zi speciala sa cumpar cadou pentru parinti...tot din banii lor.si nu cred ca sunt singura care face asta.Ce vreau eu acum sa relatez este frumoasa zi de 8 Martie...pe care in mod obisnuit trebuia sa o petrec alaturi de mama.Dar nu s-a intamplat asta...pentru ca am ales sa ma vad cu prietenul.Am gasit o scuza destul de buna ca sa ma vad cu el : Am un curs de info la Universitate si ma duc ca sa nu se supere diriga.Ea nu le prea are cu orasu,asa ca nu avea de ce sa ma intrebe ce caut eu tocmai la Universitate si unde as fi putut eu sa fac cursuri?poate pe scara de la metrou sa suflu in pungi(vorba vine).Minciuna credula si inocenta.Asadar,mi-a dat
niste bani sa am pe drum si sa-mi cumpar ceva de mancare,sau in caz ca mai am nevoie si pentru altceva.In cele din urma m-am vazut cu prietenul si pentru ca n-a avut alta treaba,mi-a facut niste mici-mari urme pe gat(intelegeti voi) macar daca erau ascunse...nu la vedere,sa se uite lumea ca la felu paispe la mine in statie.
Am ajuns la 1 Mai de unde trebuia sa iau maxi,si pentru ca tocmai imi venise pensia adica banii dati de mama,m-am gandit sa ii iau niste flori,ca totusi era 8 Martie.Asa ma simteam si eu bine,ca in ciuda faptului ca am mintit-o macar un gest frumos si din suflet sa fac. Lumea continua sa se holbeze la mine si deja devenea chiar stresant,ma simteam aiurea si iritata.Ajunsa acasa...o strig pe mama la geam sa vina pana la usa.Aveam florile ascunse la spate,ca sa-i fac o surpriza.In cele din urma deschide usa,si primul lucru pe care-l zice este ‘Ce-ai pe gat ???’ foarte surprinsa si speriata ca nu stia ce-am patit.In gandul meu : draci lati am uitat sa-mi ridic guleru la geaca si sa ma dau cu pudra peste urme.Singura chestie care mi-a venit la gura a fost:Na flori !vrei ceva de la magazin ?parca vroiai paine,hai ca ma duc si revin repede.Si am plecat,in acelasi timp sincera sa fiu ma bufnise si rasu pentru ceea ce facusem.Oricum chiar daca am evitat momentu,cand m-am intors acasa tot a trebuit sa vorbesc cu ea si sa-i povestesc totul.Intamplarea a fost amuzanta,pe moment,pentru ca relatia mea cu tipul respectiv nu a tinut si m-am simtit prost pentru atatea minciuni spuse mamei si tatei,ca sa ma vad cu el si care nu m-au adus nicaieri.Doar mama stia,care aflase intr-un mod socant si asta era deajuns pentru mine,chiar daca ma simteam aiurea pentru ca nu ii spusesem de la inceput despre relatia mea cu baiatul respectiv.
Multumesc Puff pentru minunata zi de 8 Martie > :D<> :D< ! Daca nu ma vedeam cu tine nu aveam ocazia sa ii iau flori mamei(Principalul motiv:lene si stare proasta a parului,care ma determinau sa stau ca o paralizata in casa)
Postare realizata de ControlAltDelete
Multe multumiri.

Un comentariu: