luni, 17 august 2009

Cand vrei..



Pentru ca m-ai facut sa rad cand ai plecat.

Pentru ca stii ce imi place sa mai fac inafara de a visa.
Pentru ca stii cum sa ma faci sa te astept rabdatoare, chiar daca esti plecata saptamani intregi.
Pentru ca tu si cu el sunteti cei care ma fac sa rosesc.
Vezi? In sfarsit gasesc motive...
Da, s-a schimbat ceva cu noi.In noi.In bine.
Totul pare bine.
Pentru ca stiu ca ai sa faci tot posibilul sa te intorci mai repede, si chiar daca o sa fie si asa prea tarziu, ziua mea poate sa fie oricand. Uite , pentru tine, anul asta ziua mea va fi nu pe 23, ci pe 28. Pentru ca pot sa te astept. Si pentru ca stiu ca tot ce conteaza nu e cand e, ci cu cine o petrec. Si cu tine si el as petrece ore intregi, stand pe iarba, ascultand muzica, uitandu-ma in jur si neintelegand nimic. Pentru ca nu am nevoie de substante.

[mesaj: Orange. pff...]

Aleg optiunea 200.000.000 de minute in afara retelei ca esti pe Vodafone si imi mananci zilele...
Si de asta inca faci parte din lumea mea. Pentru ca mi-o schimbi in fiecare zi, pentru ca ma gandesc la tine si la el, si el imi da doar fluturi in stomac, tu imi faci dor. Il fabrici undeva in pivnita si il presari pe tricouri si bratari si mi le dai asa si ma oftici.
Si mi-e dor sa rad din nou de tine.
Si de el.
Noi. O sa fim acolo cand vrei.
Pentru ca stii ca albastrul e preferatul meu dar am decat un tricou turqoise si ala mare. Si stii ca imi place sa ma uit la tine cand te machiezi esti fascinanta cum te strambi in oglinda si nu realizezi...
Pentru ca stii atatea lucruri despre mine dar nu iti pasa de sunt bune sau rele, pentru ca asa esti si tu.
Si el... o sa afle in curand cat imi este de frica si ce efort fac pentru noi. Imi e frica de mine si tu stii asta. Si o sa ma asculti cand o sa vrei.
Imi e frica de toate si asta face lumea atat de colorata.
Pentru ca florile, inimioarele, ursuletii, curcubeele, iepurasii, tricourile cu texte, pozele inramate etc. au devenit un brand, te rog...sa intelegi ca nu stiu ce sa iti daruiesc. Pentru ca meriti multe.Si o sa imi spui ce iti doresti cu adevarat.
Astept. Cand vrei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu