vineri, 19 iunie 2009

free?...not. but i will be.

o sa fiu intr-o zi libera sa fiu ce vreau. cine vreau, cum vreau, cand vreau si unde vreau. oriunde undeva, oricand.
de dragul de a sti ca insemn ceva in ochii vostri.
ce o sa fiu? o sa fiu studenta la arhitectura, studenta eminenta, urcand si coborand scarile in niste conversi rupti, cu parul roscat si cu planuri in spate. cu desene, cu vise de viitor asezate pe o simpla foaie alba, zgribulita, de hartie.parintii vor fi acolo sa ma sprijine, nu sa ma critice. vor uita ca port conversi rupti si acum.
voi batatori asfaltul de pe strazi. de cele mai multe ori cu o doza in mana si cu cativa prieteni.
voi calatori in toata lumea.mai ales, vreau sa ajung in Tibet.
nu ma voi mai rataci niciodata.
voi fi mai atenta la persoanele din jurul meu, in cine am incredere. voi fi mai singura, dar mai bine pregatita sa primesc in viata mea haotica prieteni noi.
voi merge mai mult pe jos.
voi zambi mai putin.
voi face tot posibilul sa am tot ce imi doresc, chiar daca pe alti ii lezeaza. si nu imi doresc decat sa pot fi directa cu ceilalti. sa ma pot exprima asa cum vreau, sa nu mai ascund nimic. sa iti pot spune ca esti o vaca proasta, sau ca, atunci cand te vad , imi luminezi ziua. nimic nu ma face sa ma simt mai bine decat atunci cand pot spune cuiva cat e de special in viata mea. si cand o spun, o spun sincer.
si aici intervine ghinionul meu. persoana aceea nu va intelege niciodata cat de draga imi e...va crede ca am spus-o asa, de forma.vezi tu...doare cand imparti iubire. si in schimb primesti cuie infipte in vise si in inima, si de atunci, totul doare... si vantul , si ploaia, si soarele, si cerul, si chipurile care te privesc, si strazile, si asfaltul incins, si farurile de masini, totul...
si de atunci iti doresti sa fii liber. liber de orice, eliberat de pamant, de aer...
iti doresc sa fii liber. cat de liber poti fi. iti doresc sa fi la fel de nefericit ca mine ca sa iti doresti si tu sa ai un prieten ca mine langa tine, un camarad in lupta. care lupta?
lupta cu noi, cu cei din jurul nostru, cu sfioasele zvacniri ale sinapselor cand creeaza constiinta.
imi doresc sa nu mai fiu ca tine, ca sa te pot avea langa mine, si sa ma mandresc ca esti prietenul meu...si ca ma completezi. ca sa putem fi noi, liberi.

2 comentarii: