luni, 22 iunie 2009

and for what it.s worth...

it.s all worth. the fear, the emotions, the unshared love.



si cel mai mult m-a scos din sarite faptul ca am dat drumul oricarei prejudecati, oricarei urme de rusine si oricarei emotii si am respirat cat m-au tinut plamanii, am sarit cat m-au tinut picioarele, am batut din palme, am tipat, am cantat, mi-am imbratisat prietenii.

am fost inconstienta. nu mi-a mai pasat de nimic, eram acolo, nu eram singura, era cald, eram uzi, brian a cantat parca undeva in mine si, cand imi bagam degetele in urechi, simteam cum ritmul basului aproape ma dezintegreaza. inima mea batea odata cu el.

imi venea sa il sarut. ar fi fost gresit? poate, nu o sa ma mai gandesc la asta. el... l-am vazut altfel. era tot el , cel care simtea inca ceva... pentru mine. ceva mic, simplu. dar era pentru mine. nu i-am putut spune nimic. imi venea sa il iau de mana. i-am pus mana pe umar, m-am sprijinit de el, saream impreuna, era in spatele meu, ne atingeam.era simplu.eram noi doi goi pe dinauntru, tricourile lor in geanta mea. stia ca poate am fost acolo numai pentru el. oare? stia? ce conteaza... se uita la mine, prin mine, cauta in mine si nu imi spunea. nu vroiam sa stiu.

si daca l-as fi intrebat? oricum , nu mi-ar fi raspuns, era extaziat.

*I, i, i will battle for the sun , sun , sun , sun , and , i , i , i won.t stop untill i.m done , done , done , done...*

si celalalt? ce a facut?a facut din mine ce a vrut el. m-a ridicat pe umeri, m-a facut sa fiu ceva in ochii celorlalti. dar ce am fost? impreuna, o masa de energie vibranta. o mana de emotii, o mana de oameni care cer ce e mai bun de la viata. si am primit. o imbratisare si un sarut pe frunte. am fost ce am vrut. o mana de om, cu o inima mare, cu un vis imens, realizat.
dar ea de ce a fost oare asa inflexibila? ce isi imagina?eram prietene, indiferent ce simteam.
dar a meritat totul.sa ii cunosc, sa ii inteleg, sa fiu acolo cu ei, sa fim acolo pentru noi insine, pentru a arunca peste ceilalti pofta noastra de viata si de muzica.
s-a terminat totul mult prea repede, dar poate nu ne vom uita asa usor.

If I could tear you from the ceiling,
I'd freeze us both in time,
Find a brand new way of seeing..
Your eyes forever glued to mine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu