duminică, 7 iunie 2009

dor de mareeeee!

dor de campurile galbene, dor de bratele dunarii, dor de apa minerala care imi sta in gat, dor de bazaitul de la radio cand se schimba frecventa, dor de benzinarii, dor de sandvisuri, dor deee....
deee... de norisorii aia mititei si veseli si pufosi siiii...si dor de statiunile pline de oameni de toate felurile, dor sa vad marea in departare, parfum albastru intinat de nechibzuiti. dor de faleza, dor sa imi ard talpile-n nisip. dor de noi.dor de colacul meu portocaliu cu bilute(nu , nu stiu nici acum sa inot).dor de costume de baie colorate, de sunci aruncate peste nasurele de la blugi si dor de tricouri-curcubeu. dor de baieti cu parul decolorat, de lantisoare de sfoara , de prosoape ude, de pantaloni plini de nisip ud. dor de dimineata. si de apus de soare la malul marii. dor de alge murdare si de viata. de muzica proasta, si de televizoarele din camerele de hotel care prin doar 5 posturi , alb negru. dor de cartofi prajiti si apa plata cu lamaie, cascaval pane si salata. dor de bere. dor de umbrelute cu buline, dungi si aia mamii lor, ca imi placeau toate. dor de noi cand spargeam lampi. dor de noi in tricouri lalai si papuci.
dor de mareeeeee.

2 comentarii:

  1. pentru unii dor, pentru altii necunoscut.

    RăspundețiȘtergere
  2. si mie mi-e dooor .
    btw, andreea sunt. de la amalia din clasa. :D
    genial postul cu si despre ea. :D

    mi-am tras si eu blog!

    RăspundețiȘtergere