duminică, 11 octombrie 2009

Singing like you were here

Simt nevoia sa gasesc in tine mai mult decat un prieten si mai putin decat un iubit. De iubit te-as iubi oricat, dar nu stiu daca ai intelege felul meu de a o face...
Mi-ai fi fost astfel de mii de ori.
Dar poate daca ai fi stiut ca... mi-e frica... nici nu m-ai mai fi privit?
Nu esti ceea ce am avut impresia la inceput si mi-e tare, tare teama ca te vei speria de mine, de felul meu de a gandi, de felul meu de a a-ti strange degetele... Suntem prea departe, mult prea departe de cea mai mica sansa de a da cu curaj timpul inapoi, de a fuziona din afara doua sau mai multe lumi si de a fi din nou cu noi unde am fost azi, doar ca mai devreme...sau poate asta am facut gresit pana acum. Totul prea devreme...
Am spus prea devreme ca iubesc sau ca urasc, cand nici una din ele nu erau implinite. Am crezut ca tot ceea ce visam se va adeveri...dar absolut nimic nu s-a-ntocmit. Nimic fac de ani de zile, crezand ca din nimic se va face ceva, ceva maret, ceva extraordinar. Dar numai eu am crezut, si numai in mintea mea se proiecteaza-n planuri fiecare lume a fiecarei persoane... Auzind-o sau privind-o, lumea unei persoane devine lumea noastra... el mundo que se reve y que muere.
Lumea noastra cum s-a-nfaptuit? Nu e oare lumea noastra trezita si moarta deja, acum ca nu esti aici?
Ti-as canta dar numai daca vrei ai sa ma asculti... si trebuie sa fii tare atent sa prinzi cate-o frantura de vers. Iti cant, prost, da, stiu, dar ma auzi? Nu poti. Nu m-ai auzit niciodata cantand, si pana si vorbele mi-au fost parca ale altei persoane-grabite, neadevarate;vocea asta n-am mai avut-o niciodata.

*Scorpions - Still loving you*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu