miercuri, 28 octombrie 2009

o facem special...stii tu

Ma dau cu capul de doua tocuri pana ajung la baie...
Cu vreo ora in urma nu imi puteam tine capul pe umeri, il balabaneam usor si mi se mai asezau ideile, ma scuzi daca gresesc... ar trebui sa stii mai bine ca mine, caci te tineam de mana ca sa nu ma impiedic si sa cad in fata vreunei perechi de faruri rautacioase.
A fost bine, m-am descurcat, iata-ma acasa, imi dau drumul la gura, toti cred ca sunt bine, toti cred ca sunt fericita. Eu cred?
Eu sunt?... Tu cine??...
Ba ma vezi? te cred. Ma crezi? te aud. M-asculti? te vad...
Nici urma de normal in capul meu...Am mainile moi, sar din 300 si realizez ca nu mai am genunchii si gleznele la fel de rigide ca de obicei, ma indoi... Nu-mi da drumul la mana!!!
Ma impiedic... Mi se impiedica degetele in timp ce scriu, cred ca o sa stiu maine ca ce am facut acum n-am sa mai fac a doua oara, asa, intr-o doara, pot sa jur ca inca sunt pe drum. Cred ca am pus prea mult OAU in toata treaba asta, daca ma ia durerea de cap? Jnebun? Trebuia sa las mai mult suc de portocale in sticla aia, sa las mai multa stare de bine, mai multe de la mine...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu