duminică, 26 iulie 2009

stupid,i won't think about it anymore

"And so i have to say before i go
That i just want you to know.."
Vreau sa stii ca nu mai pot privi in urma, ca nu mai pot sta pe loc sa te ascult, ca nu voi fi mereu un copil care sa creada tot ce spui.
Vreau sa stii ca nu esti singur si ca nu esti singurul care conteaza. Vreau sa stii ca nu mai pot continua asa...
Vreau sa intelegi de ce nu te mai pot astepta:
pentru ca mi-am propus sa dau la o parte toate regulile dupa care m-am ghidat pana acum, sa fac ceva si pentru mine;pentru ca m-am gandit ca o sa iti fie mai usor sa treci pe langa mine si sa nu ma saluti, daca stii ca nu esti parte din lumea mea;pentru ca vreau altceva.
Ai facut totul in asa fel incat sa cred ca nu ma vrei in niciun fel, ca nu vrei sa ma vezi, ca nu vrei sa asculti ce am de spus, chiar daca este totul pentru tine. Ai facut tot ce ti-a stat in putinta ca sa eviti tot ce e frumos in viata mea.
Cine esti tu? Nu pot spune, poti fi oricine. Poti fi un simplu trecator, poti fi un prieten, poti fi...oricine vrei tu sa fii. Pentru ca, oricum, esti la fel ca ceilalti.
Si daca diferit inseamna pentru tine urat, atunci pleaca. Pleaca, n-am sa ma astept sa te intorci vreodata inapoi, sa iti ceri iertare, iar eu sa te primesc in micuta mea casuta de basm. Pleaca, gaseste-ti un vis si fa totul ca sa il implinesti, numai nu mai rani oameni.
In micuta mea viata nu e loc decat pentru o mama si un tata, pentru fluturi ce se tavalesc prin flori vechi, uscate sub cer, si pentru o palma de pamant.
Nu-i loc aici de invidie, caci fiecare e diferit si lumea lui atat de minunata, incat n-ar trebui decat sa ne inundam cu ea.
" I found a reason for me
To change who i used to be,
A reason to start over new..."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu