joi, 23 iulie 2009

De ce renuntam.

* Dar in primul rand imi cer scuze ca am inceput cu intrebarea de ce. Atat de multe 'de ce' uri ne scruteaza mintea atat de des, fara sa fim poate constienti...incat imi cer scuze ca am mai intrebat o data asta. Timpul n-are timp sa ne raspunda la asa intrebari stupide.

Refuz sa ma mai opresc in drum s-ascult la certurile dintr-o oarecare curte, a unor oarecare oameni, sa mai ascult plansete de copii si tipete stridente.
Refuz tot ce imi oferiti, de la ura la iubire, de la indiferenta la intelegere si atentie, de la un sut in fund pana la o imbratisare. Am asteptat atat de mult cele bune de mai sus incat timpul nu mai are cum sa dea timpul inapoi sa ma faca nerabdatoare, intepata si isterica.
Refuz sa mai cred in Dumnezeul care pedepseste si in Big Bang.
Refuz sa mai cred ca te vei intoarce la mine, nu ai cum, nu sunt ceea ce vrei sa fiu.
Sunt ceea ce sunt, o simpla entitate, iar tu imi ceri sa imi mut mai incolo Universul, pe cand eu , cu toata puterea mea, nu imi pot muta decat gandul de la tine, in alta parte.
Refuz sa mai cred orice, de la un telefon promis de ziua mea , pana la un 'te iubesc' sincer.
Refuz sa mai am regrete!
Nu voi mai vorbi niciodata nimanui, pentru ca asa sa nu mai ranesc pe nimeni.Nu voi mai imbratisa nicio raza de soare, niciun nor inofensiv, niciun trasnet, niciun bondar, nicio floare, niciun vis.
NU imi voi mai retrai amintirile. E mai dureroasa orice vorba negandita inainte decat toate cazaturile pe care le-am luat in genunchi, decat toate zgarieturile in podul palmelor si decat toate loviturile la cap. Nu vreau raul nimanui, si de-l fac fara sa vreau, dara, am sa ma inchid in mine.
Iata, refuz sa va mai ascult injuraturile si sa va mai suport impunsaturile.. refuz sa va mai ascult.
Regret fiecare pas grabit si fiecare pas negandit si fiecare pas pe care l-am facut spre interiorul lumii. Stateam bine acolo, in micul meu Univers, la marginea Marelui.

Refuz sa mai imbratisez colosi de granit si sa imi mai arunc nisip pe artere si sa ma mai inec cu pustiiciunea cerului.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu